"Ormana gittim. Çünkü bilinçli yaşamak istiyordum. Hayatı tatmak ve yaşamın iliğini özümsemek istiyordum. Yaşam dolu olmayan her şeyi bozguna uğratmak için. Ve ölüm geldiğinde aslında hiç yaşamamış olduğumu fark etmek için"

20 Ocak 2014 Pazartesi

Demir At'ım ve diğer ekipmanlarım

    Beni yolculuğa çıkaracak düldül şimdilik Sedona Borla gibi gözüküyor. Üzerinde Shimano V-Tourer fren ve vites takımı, Amoeba gidon ve sele, XCM maşa var.
Sabaha karşı 04:00 sularında bir tura çıkmadan önce.


    Çanta sponsorum Nüzhet Türker olacak :) Fakat henüz elime geçmedi muhtemelen kargoyal İstanbul'a gönderilecek.

    Mayo, eldiven, kask gibi gereçlerimi Dechatlon'dan tedarik ettim.

    Telefon şarj sorunumu ise güneş enerjisi ile çözüyorum 5V GP paneli kullanıyorum.
USB girişinden telefonumu anında şarj eden panelim.

2 yorum: