"Ormana gittim. Çünkü bilinçli yaşamak istiyordum. Hayatı tatmak ve yaşamın iliğini özümsemek istiyordum. Yaşam dolu olmayan her şeyi bozguna uğratmak için. Ve ölüm geldiğinde aslında hiç yaşamamış olduğumu fark etmek için"

20 Ocak 2014 Pazartesi

Açılış

    İlk yayınımda biraz durumdan bahsedeyim. Herhangi bir değişiklik olmazsa Haziran'da İstanbul'dan Mersin'e güzelim Ege kıyılarından bir tur düzenleme planım var. İlk bakışta kabataslak rotam da bu.


    İlk tahminlerime göre yolculuk 3 hafta sürecek. Açık alanda, çadırda veya beni evlerine davet eden Ege halkının evlerinde barınacağım.

    Öncelikli amacım kafamdaki hayata dair sorularımın yanıtını bulabilmek için uzunca düşünmek. Tarih ve doğanın içinde özgürlüğümün tadına varmak.

3 yorum:

  1. Cem,Çanakkale'ye kadar rahat gelirsin de Çanakkale sonrası beni düşündürüyor.Biraz yıpratabilir seni.Haziran gibi ben de interrail yapmayı düşünüyorum.Euro'nun bu haliyle zor görünüyor gerçi.Eğer iptal olursa,Tekirdağ yada Akçay'da denk gelirsek seni misafir etmek isterim :) Kafama takılan iki şey var bu arada,3 haftada bitirebilecek misin?ve neden Haziran'da başlıyorsun? :D

    YanıtlaSil
  2. Yolculuğun sırasında güncelle sık sık burayı,takip etmeye çalışacağım :) + Panel işini çok iyi düşünmüşsün.Detaylarını öğrenmem gerekebilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çanakkale'den sonrası asıl eğlenceli kısmı olacak :) Zaman sınırım yok sadece benim gezerek rahatça alabileceğim yolları hesaplayarak 3 hafta dedim belki daha erken bitiririm belki daha geç. Okulların kapanmasından dolayı Haziranı seçtim eğer denk gelirsek haberleşelim dostum :D

      Sil